خبر جدید درمورد علی اصحابی خبر جدید درمورد علی اصحابی 




خبر جدید درمورد علی اصحابی

  • نویسنده:هورمزد
  • تاریخ:یک شنبه 8 مرداد 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

علي اصحابي در خصوص كنسرت هاي لغو شده خود سكوت كرد
اصحابی: آلبوم جدیدم تا آخر سال منتشر می شود


 خواننده پاپ كشورمان از دلايل لغو كنسرتهاي خود سخني به ميان نياورد و در پاسخ به اينكه چرا كنسرتهاي اخيرش همگي لغو شدند فقط سكوت كرد. اين خواننده در روزهاي25 و26 تيرماه در اصفهان، 24 در انزلي و 28 در تهران كنسرت داشت . اما كنسرتهاي وي درآخرين لحظات لغو شدند.علي اصحابي در مورد كارهاي اخير خود گفت: مشغول ساخت ملودي هاي جديد آلبوم خود هستم كه قطعه آن آماده است. اين آلبوم تا اين لحظه «كادو» نام داشت اما به تازگي متوجه شدم كه پيش از اين آلبومي با اين عنوان از يك خواننده پاپ منتشر شده و در بازار است. به همين دليل اين نام موقتي بر روي آن است و به زودي آن را تغيير مي دهم.

اين خواننده همچنين افزود: 6قطعه از اين آلبوم آماده است كه عبدالجبار كاكايي، روزبه بماني، ياحا كاشاني وهادي اصحابي خودم ترانه هاي آن را سروده ايم.

وي تاكيد كرد: ملودي هاي اين آلبوم را خودم ساخته ام و در بخشي ديگر نيز كاور كرده ام. اما تنظيم ها را به كوشان حداد، اشكان جوينده، الياس شيرزاد و اميرحيدري سپرده ام.

به گفته وي اين آلبوم تا صدور مجوز خود زمان زيادي را به خود اختصاص مي دهد و در بهمن ماه منتشر خواهد شد.

وي در پايان در خصوص قطعه اي كه از وي در تلويزيون و به مناسبت ماه رمضان پحش مي شود گفت: اين قطعه را به سفارش مركز موسيقي سازمان صدا وسيما اجرا كرده ام. ترانه و ملودي ان را خودم و تنظيم ان را امير حيدري به عهده داشته است.

گفتن است آلبوم «كولاك» با صدا و آهنگهاي اين خواننده چندي پيش منتشر شد و علاقه مندان بسيار اين خواننده را به خود جلب كرد. آلبوم در دست توليد در واقع سومين آلبوم علي اصحابي است كه به شكل مجاز وارد بازار موسيقي خواهد شد.

علي اصحابي پيش از اين از تفاوت اين آلبوم با دو آلبوم ديگر خود خبر داده و گفته بود: از آن جايي كه سليقه هوادارن و علاقه مندان هر روز رو به متفاوت شدن است، سعي مي كنم كارهايي در خور سليقه آنها بسازم. اين آلبوم، يك آلبوم متفاوت خواهد بود كه همه سليقه هاي مختلف در آن در نظر گرفته شده است. تصميمم بر اين است كه امسال تا پايان سال آن را راهي بازار موسيقي كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />